פרקט עץ מעניק מראה טבעי ועשיר המקנה מראה ייחודי ויוקרתי לכל חדר – החל בסלון וכלה בחדרי השינה. פרקט עץ הוא הפרקט הטוב ביותר לבחור בו כאשר רוצים להקנות לחדר או לחלל כלשהו תחושה מעוצבת, חמימה ועם זאת ביתית.

פרקט עץ עשוי עץ מלא, המגיע בצורתו הטבעית ללא שינוי, עיבוד או תוספת. הפרקט מגיע במבחר גוונים, תלוי בסוג העץ שתבחרו: עץ אלון, אגוז, טיק ועוד. הפרקט עשוי מחומר טבעי, ולכן הוא חזק ועמיד לאורך שנים. יש לזכור שכמו כל חומר טבעי, הוא מתיישן ונעשה יותר יפה.

השאירו פרטים ויועץ מקצועי יחזור אליכם

    אילו סוגים של פרקט עץ קיימים?

    פרקט מעץ מלא (גושני) – עשוי כולו מעץ מלא (עץ גושני). הפרקט ניתן להתקנה בדרך כלל בהדבקה.

    פרקט עץ תלת שכבתי – מורכב משלוש שכבות עץ המודבקות אחת על גבי השנייה ב-90 מעלות. על פי רוב, שתי השכבות התחתונות עשויות עץ אורן או עץ לבנה והשכבה העליונה מהעץ הנבחר. עובי השכבה הסופית 3-4 מ"מ והיא מצופה לכה, שמן או ווקס – בהתאם לגימור שבחרתם. הפרקט ניתן להתקנה בהדבקה או "הנחה" ללא דבק.

    פרקט שעם – נחשב לפרקט האיכותי ביותר ועשוי מקליפת עץ אלון השעם. לפרקט השעם מראה יוקרתי ומרשים. הוא מקנה אווירה חמימה לחללים וקיים במבחר דגמים, טבעיים וצבעוניים.

    הוא קל לניקוי, קל להתקנה, טבעי לחלוטין, מונע חשמל אנטי סטטי ומבודד היטב רעשים, חום וקור. פרקט השעם הוא בחירה מושלמת לריצוף בבית דירות – כשרוצים להימנע מהרעשים של השכנים. חברת ארודור היא היבואנית הרשמית של פרקט שעם בישראל. הציצו בקטלוג הפרקטים שלנו >>

    יתרונותיו של פרקט עץ

    פרקט עץ הוא משטח הנעים לדריכה יותר ממשטחים אחרים ומאפשר לילדים מרחב משחק נוח ומזמין במיוחד. כמו כן, מדובר בחומר המבודד חום וקור באופן טבעי ומאפשר לשמור על טמפרטורה נוחה בחדרים תוך חסכון בהוצאות חשמל.

    איך מתבצעת ההתקנה?

    התקנה של פרקט עץ צריכה להתבצע על ידי איש מקצוע, שיוכל להעריך איזו סוג התקנה עדיפה –הדבקה או הנחה. חברת ארודור שמחה להעמיד לרשותכם את המתקינים המנוסים שלה, שיעשו עבורכם עבודה מדויקת, שתחזיק מעמד למשך שנים ארוכות.

    צפו בהדמיית פרקט עץ גרמני של חברת Meister

    איך לנקות אותו?

    התחזוקה של פרקט עץ קלה למדי – שאיבה או טאטוא ולאחר מכן שטיפה עם מטלית לחה בלבד. אין לשפוך מים על הפרקט – פרקט רטוב מתנפח ולכן רצוי להיות זהירים עם מים.

    ניקיון יסודי יותר מתבצע עם חומרים מיוחדים לפרקט, אותם ניתן לרכוש בחברת ארודור. נציגי החברה ישמחו לתת לכם עצות, טיפים והסברים לאיך מנקים פרקט.