פרקט אלון הוא אחד הפרקטים היפים והמבוקשים ביותר בקטגורית פרקט עץ, ולא בכדי: הגוון של פרקט עץ האלון משתלב בכל עיצוב, משום שהוא מקרין את האצילות, החמימות הטבעית, והיופי העל-זמני של עץ האלון.

החוזק והעמידות שלו הופכים אותו לבחירה מועדפת בקרב מי שמעוניין לרכוש פרקט עץ. הוא מדורג גבוה בסולם ברינל (בדיקה המודדת את קשיחות העץ ואת עמידותו לשריטות ושקעים, שהם צורת שחיקה נפוצה בפרקטים), עם רמת קשיות 3.8 (מתוך 4).

והאופן שבו הוא מתייפה כאשר הוא מתיישן הופך אותו להשקעה שתוכיח את עצמה למשך שנים.

השאירו פרטים ויועץ מקצועי יחזור אליכם

    עוד כמה יתרונות שיגרמו לכם לרצות פרקט אלון

    פרקט עץ אלון שומר על התבנית הטבעית והמוכרת שלו, אך ניתן גם לשנות את מראהו באמצעות גימורים שונים – צבע, לכה או שמן – לפי טעמכם האישי. כך למשל, תוכלו לקבל פרקט עץ אלון מולבן – השומר על המראה הטבעי של האלון, אך בגוונים בהירים.

    אפשר להשיג את הפרקט במגוון מידות. זו הסיבה שהאלון הוא חומר גלם מצוין לפרקט בדוגמת פישבון (זנב דג), בגוונים כהים או בהירים. אצלנו בארודור תוכלו לקבל את העיצוב הכי יוקרתי במחיר הכי אטרקטיבי.

    פרקט עץ אלון באולם כושר

    סטודיו לחוגים בחדר כושר, שהתחדש בפרקט מבית ארודור.פרקט עץ אלון במראה חם, נעים ונוח.רוצים גם להתחדש בפרקט? מוזמנים ליצור קשר08-6586588

    ‎Posted by ‎ארודור – פרקטים ושעם‎ on‎ חמישי, 2 באוגוסט 2018


    מחפשים פרקט עץ אלון? כדאי לכם להגיע לארודור!

    • איכות העץ – אחד הדברים שעושים את ההבדל בתחום הפרקטים, הוא איכות העץ הטבעי. כיבואנית פרקטים, ארודור מקפידה לייבא את הפרקטים שלה ממקורות איכותיים. פרקט עץ האלון המיובא על ידי חברת ארודור פרקטים ושעם, מגיע מיערות אירופה ורוסיה. ככזה הוא נחשב לאיכותי יותר וידידותי יותר לסביבה.

     

    • ללא פערי תיווך – בתור יבואני פרקטים מהמובילים בישראל, חברת ארודור מציעה למעצבים ולקהל הרחב את המגוון הרחב ביותר של פרקטים, לרבות פרקטים עשויים עץ אלון מובחר במגוון דגמים, במחירים אטרקטיביים וללא פערי תיווך.

     

    • מקצוענות בהתקנת פרקטים – כשאתם קונים פרקט עץ אלון, אתם קונים אותו לטווח הארוך. התקנת פרקט אלון נעשית בהדבקה, ולכן חשוב שמי שייבצע אותה יהיה מתקין פרקטים מקצועי שיודע כיצד להתקין פרקט עץ ומנוסה בכך. אצלנו בארודור אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות – המתקין שיגיע אליכם הוא בעל ניסיון, ידע וברמה המקצועית הגבוהה בשוק.

     

    • מגוון – אצלנו תמצאו את כל הדגמים וכל סוגי הגימור לפרקט אלון, כל הפנלים והספים, וכל המוצרים הנלווים שתצרכו לקראת התקנת הפרקט אצלכם בבית בצורה מושלמת. תוכל למצוא באולם התצוגה של ארודור תוכלו לעבור, להתרשם, לקבל הסברים על ההבדלים בין הדגמים השונים, הדרכה על ההתקנה, למצוא בדיוק את מה שחיפשתם ואת כל הפתרונות שאתם צריכים.

    דגמי פרקט עץ אלון:

    פרקט אלון טבעי

    עשוי מעץ מלא ומשובח. הביקוע בעץ זה הוא טבעי ויפה בניגוד לציור, או ההדפס שנעשה על למינציה. מראהו ייחודי ושונה ומתאים לאופי הישראלי ולתנאי האקלים הייחודים לארצנו.

    פרקט עץ אלון מעושן

    סוג זה חזק מאד ועמיד לאורך שנים, כאשר במהלך השנים הוא רק משתבח והופך ליפה יותר. צפיפותו גבוהה, דבר שנמצא יעיל מאד נגד שריטות והוא מתאים הן לעיצוב פנים והן לעיצוב חוץ.

    פרקט אלון מבוקע

    בעל מראה חמים וכפרי שמשדרג כל חלל. הוא עשוי מעץ אלון חזק מאד ובעל יופי שקשה להשאר אדישים אליו, עם הסימן האופייני והייחודי לעץ זה, דוגמת ה"עיניים" המצוירות עליו באופן טבעי. מתאים לכל חללי הבית ויכול להשתלב יפה גם בסלון, מטבחים וחדרי שינה.

    ופרקט אלון מבוקע מעניק חמימות כפרית, בשילוב עם תחכום, המוסיפים יופי בכל מקום בו הוא מותקן.

    אם הסגנון שאתם אוהבים הוא אלגנטי וקלאסי, אך יחד עם זאת מעודכן ועכשווי, יש לנו שתי מילים בשבילכם: אלון מולבן.

    פרקט אלון מולבן

    שילוב של עץ אלון באיכות גבוהה, חוזק ועמידות, יחד עם גוון לבן שמספק מראה מסוגנן, אלגנטי, יוקרתי ונקי. חיפוי אלון מולבן שומר על מראהו היפהפה לאורך שנים ומתאים למקומות שרוצים לשדר נקיון ואסתטיקה כמו חדרי שינה, משרדים ובתי עסק שרוצים  ולכל חלל שרוצים לשוות לו מראה מואר, מרווח ואלגנטי.

    הבחירה בפרקט אלון מולבן משדרת טעם טוב, נקי ואלגנטי ומעניקה תחושה של חלל גדול ורחב.

    4.7/5 - (32 votes)