הטיפים שיעזרו לכם לשמור על הפרקטים לאורך זמן

רצפת פרקט היא דרך מעולה לתת ערך מוסף לעיצוב הבית, ולנוחות שלו. עם זאת, הפרקטים דורשים תשומת לב קבועה על מנת לשמור על מצבם ההתחלתי. ריכזנו עבורכם את הטיפים המנצחים לשמירה על הפרקט שלכם. אם תבצעו את הפעולות האלה, הפרקט שלכם יישמר כמו חדש.

איך שומרים על הפרקט?

הטיפ היעיל ביותר שנוכל לתת לכם, הוא טיפול מהיר ויעיל בכתמים או נזקים שנגרמים לפרקט. ראשית, עליכם לטאטא את הפרקט בכל הבית מדי יום, על מנת שלא יישארו פירורים ודומים להם ויתקבעו על הפרקט. במידה ומתאפשר לכם לשאוב, זה עדיף כיוון שהשואב יועיל במיוחד לשאוב אבק ופסולת המצויים בסדקים ובין פלטות העץ.

בחרו חומר ניקוי נכון ומתאים

גימורים שונים של פרקטים, דורשים טיפול שונה, ולכן מומלץ להיצמד להמלצות יצרן הפרקט שלכם. עם זאת, ניתן לומר שישנם מוצרי ניקיון שיש להימנע מהם. מוצרים עם כימיקלים עלולים לגרום לנזקים לאורך זמן. הימנעו מלהשתמש בחומרים שאמורים ללטש ולהבריק את הפרקט, זה אולי יראה טוב לטווח הקצר, אך יגרום לנזק לטווח הארוך.

שמרו על הפרקט יבש

לאחר שמצאתם את חומר הניקוי המתאים ביותר עבור הפרקט שלכם, השתמשו בו לרצפה באמצעות סמרטוט מעט לח. אם עדיין לא ידעתם, אסור בשום אופן לשפוך דלי מים ולנקות פרקט כמו ריצוף קרמיקה, מהסיבה הפשוטה שהנוזלים יגרמו לפרק להתנפח ולנזק בלתי הפיך.

הכירו את חוקי הפרקט

עץ מגיב בצורה דרמטית הן לטמפרטורה והן ללחות, לכן חשוב להבין מהי הסביבה בה הפרקט מותקן. לעתים ישנם גורמים שהם לא בשליטתכם, ככל שתהיו יותר מודעים אליהם ככה תוכלו להציל את רצפת הפרקט שלכם. העץ הוא חומר גלם טבעי, והוא יודע להתריע במידה והוא לא מרוצה משיטת הניקוי שבחרתם.

אם יש יותר מדי לחות על העץ, סביבו או מתחתיו, היא תחדור אליו. עם זאת, תנאים יבשים במיוחד עלולים לגרום לסדקים ולהתפצלויות של העץ, במקרים בהם האיזור יבש מדי, תשמרו על רמת לחות תקינה- תוכלו לעשות זאת באמצעות מכשיר אדים.

פרקטים בחברה ארודור

ארודור הינה חברה ישראלית המתמחה ביבוא ושיווק של פרקטים איכותיים לשימושים שונים. החברה מוכרת בזכות החומרים האיכותיים, שירות הלקוחות האדיב, אמינות ושקיפות מול הלקוחות, ומתן מענה איכותי ומקצועי לצורכי הלקוח. בין מוצרי החברה תוכלו למצוא פרקטים למינציה, עץ ושעם.

לסיכום

שמירה על הפרקט לאורך זמן זה עניין של הרגלים נכונים, ברגע שתסגלו אותם לא תרגישו שאתם "עובדים" בשביל הפרקט. פרקטים לבית מוסיפים ערך מוסף, אווירה, ונוחות מירבית. מחפשים פרקטים למינציה? הגעתם בדיוק למקום הנכון.

חייגו עכשיו למספר הטלפון 08-658-6588 ונשמח לעזור, לייעץ ולהתקין אצלכם בבית את הפרקט שאתם חולמים עליו.

השאירו פרטים ויועץ מקצועי יחזור אליכם