עיצוב הבית לא יהיה מושלם בלי התוספת המתבקשת למדרגות –  חיפוי פרקט אלגנטי, איכותי ובעל מראה ביתי וחמים, שייתן את הטאץ' הסופי בעיצוב הבית. ארודור מזמינים אתכם להתרשם ממגוון סגנונות, חומרים ועיצובים של חיפוי פרקט למדרגות, במחירים הוגנים.

השאירו פרטים ויועץ מקצועי יחזור אליכם

    חיפוי פרקט – יופי, פרקטיקה ואף בטיחות

    היתרון הבולט של חיפוי פרקט למדרגות הוא אלמנט הבטיחות. בעוד שחיפוי שיש עלול לגרום להחלקה, במיוחד בקרב פעוטות ומבוגרים, חיפוי פרקט, בנוסף ליופיו והמראה החמים שהוא מקנה למדרגות, מאפשר יציבות ובטיחות.

    כמו כן, בשל אופיו הגמיש של החומר, ניתן לדייק בגימורים, עם תוצאה מושלמת ויפה לעין. הוספת מעקה מתאים, מעץ או ברזל, תשלים את התמונה.

    כשמעצבים את הבית, חשוב לקחת בחשבון שיש סוגי עיצוב שיישארו איתכם לאורך זמן. חיפוי מדרגות הוא אחת מעבודות אלו, שאמורות להשאר לזמן רב, לכן בחירת החיפוי למדרגות אלו היא חשובה. עם חיפוי פרקט מדרגות אתם מבטיחים לעצמכם שקט נפשי, עיצוב שמשתלב עם כל סגנונות העיצוב שבחרתם לבית, עמידות לאורך זמן ותוספת ייחודית ואלגנטית לביתכם. כדי לוודא שהחיפוי נותר עמיד ואיכותי לאורך זמן, מומלץ לבחור בפרקט למינציה עמיד למים שעמידותו בפני רטיבות למים היא גבוהה.

    חיפוי פרקט למדרגות הוא אידיאלי גם אם אתם מעוניינים לחדש את החיפוי הקיים, שהתיישן. העבודה היא מהירה, המחירים משתלמים ובתוך זמן קצר אתם זוכים בגרם מדרגות מחודש, בעל מראה נקי ואסתטי.

    בחירות נכונות

    אנו מייבאים ומשווקים את הדגמים האיכותיים והמובילים של פרקט למדרגות.

    אצלינו בחברת ארודור תמצאו מגוון רחב של סגנונות, צבעים וטקסטורות, מבניהם תוכלו לבחור את החיפוי הטוב ביותר והמתאים ביותר לבית, ולקבלת מראה מעודן. נקי ואסתטי.

    בעת בחירת חיפוי פרקט למדרגות חשוב לוודא שבעל המקצוע ממנו אתם בוחרים את הפרקט ואת ביצוע העבודה יהיה בעל ניסיון, מכיר את החומר ומיומן בהתקנת החיפוי באופן מושלם ומדויק.

    יש לנו נסיון רב בשיווק מוצרים איכותיים ובהתקנה מקצועית על ידי אנשי מקצוע בעלי ידע, מיומנות ומוניטין בתחום.

    הצטרפו גם אתם למעגל הלקוחות המרוצים שלנו. צרו קשר עוד היום ונשמח לסייע בייעוץ, בחירת הפרקט למדרגות וליווי התהליך עד להתקנתו בביתכם.

    מוזמנים לצפות בקטלוגים שלנו: