נשפך לכם משקה על הפרקט? דלי המים התהפך באמצע החדר? אין צורך לדאגה, ולא צריך לרוץ בהיסטריה עם סמרטוט ייבוש. עם פרקט למינציה עמיד למים תוכלו ליהנות משקט נפשי של פרקט עם עמידות למים עד עשרים וארבע שעות!

פרקט למינציה עמיד במים – המילה האחרונה בעולם הפרקטים

ריצוף פרקט הולך והופך למבוקש יותר ויותר והסיבה לכך ברורה: פרקט משדרג מאד את מראה החלל בו הוא מותקן, מעניק תחושה חמימה ונעימה, עם מראה יוקרתי ונעים, שמתאים לכל חדרי הבית ואף לבתי עסק, משרדים וחנויות.

עד עתה, לצד היתרונות הרבים, בלט חסרון אחד: חוסר העמידות של הפרקט למים, דבר שהפך את השימוש בו למעט לא נוח. אולם עתה, גם חסרון זה לא קיים יותר, בזכות פרקט למינציה עמיד למים שמציעה לכם חברת ארודור.

בזכות עמידותו למים, ניתן להתקין את הפרקט במטבחים ואפילו בחדרי אמבטיה וליהנות מיופי וחמימות מבלי לדאוג מכל טיפת מים הניתזת עליו, ועם האפשרות לנקות אותו נקיון יסודי ולא רק בשימוש מינימלי במים.

סוג פרקט זה הולך והופך לפופולרי ומבוקש יותר ויותר, עם הבנת היתרונות הבולטים שלו, בראשם סוגיית המים, אולם גם מראהו היפה, שנראה כמו פרקט טבעי. מרקמו מחוספס מעט ומדמה עץ טבעי, והוא מגיע עם פאזה היקפית (ארבע פאזות). עם הפתרון הייחודי של עמידות למים, ניתן לומר שזהו הריצוף המושלם והנוח, ומתאים לשימוש ביתי מסיבי ולשימוש מסחרי קל עד בינוני.

השאירו פרטים ויועץ מקצועי יחזור אליכם

    חשוב לציין שלא מדובר בפרקט למינציה רגיל, שאינו עמיד למים, אלא בפרקט למינציה דחוסה במיוחד עמידה למים, וזאת כדאי לוודא עם החברה בעת הזמנת הפרקט.

    יתרונות נוספים וחשובים של פרקט למינציה העמיד במים:

    • אחריות – ניתנת לתקופה ממושכת ועם הבטחה לאיכות שתישמר לשנים רבות.
    • איכות – הפרקט מגיע עם ארבע פאזות והגנה טובה יותר מפני מים, בשל למינציה דחוסה עמידה למים בפרקט ומתאים לחדרים רטובים כגון: מטבחים ורחבת האמבטיה.
    • הגנה – הפרקט בעל ציפוי אנטי בקטריאלי שמגן על שלמותו ומראהו לאורך זמן, ומתאים גם לאנשים עם רגישויות יתר.
    • עמידות לאור ושמש – הפרקט עמיד לאור, כך שהוא יכול להיות חשוף לשמש גם לזמן ממושך ולשמור על מראהו הרענן והיפה.
    • מערכת בידוד חזקה – שומרת על הפרקט ולא מאפשרת ללחות לחדור לפרקט, במקרה שנשפך מעט נוזל.
    • שיטת החיבור מהירה, נוחה וקלה להתקנה.
    • הפרקט עמיד בשריטות – בזכות שכבת מגן למניעת שריטות.

    פרקט עמיד למים קונים בארודור

    אם אתם חובבי פרקט ומעוניינים להתקין כזה בביתכם, או בבית העסק, כל שעליכם לעשות הוא לפנות לחברת ארודור, המתמחה בייבוא ובשיווק פרקטים איכותיים של מיטב המותגים המובילים בעולם תוצרת גרמניה.

    אנו מקפידים על איכות המוצר, כאשר כל המוצרים עומדים בתקני הבטיחות והאיכות המחמירים ביותר, ונעשה הכל כדי לספק לכם מוצר איכותי, שירות איכותי וליווי לכל אורך הדרך.

    מעוניינים לשדרג את הבית או המשרד עם פרקט איכותי?

    צרו עמנו קשר עוד היום ונעזור לכם לבחור את הפרקט הטוב ביותר עבורכם והמתאים בדיוק לצרכים שלכם.

    תיאור ומידות פרקט למינציה עמיד במים:

    פרקט AC-4, ארבע פאזות
    מידות הפרקט:
    8*192*1,285 מ״מ

     

    3.6/5 - (85 votes)