הכירו אלמנט עיצובי מיוחד ואיכותי לבית, למשרד או לארגון: פרקט לקיר, להקניית מראה אלגנטי ויחד עם זאת טבעי, ייחודי ואסתטי. בארודור תמצאו מגוון עשיר של פתרונות לעיצוב וחיפוי קיר פנימי, שישדרגו כל קיר.

השאירו פרטים ויועץ מקצועי יחזור אליכם

    כל היתרונות של חיפוי פרקט לקיר

    אם לא הכרתם עד היום פתרון עיצובי יוצא דופן לקירות הבית או בית העסק, הרשו לנו להציג בפניכם דרך נפלאה להעשיר את הקירות ויחד איתם את מראה חלל הבית או המשרד.

    קירות עם חיפוי פרקט מקבלים בבת אחת את הנראות המיוחדת שכל כך הרבה פעמים לא ניתנת להם תשומת הלב הראויה, ומשפרים את האווירה כולה.

    מבין סגנונות חיפויי הקיר השונים, חיפוי פרקט הוא הקלאסי ביותר. החיפוי מתבצע באמצעות לוחות פרקט מעוצבים ומתוכננים למטרה המדוברת. באופן זה ניתן לעצב את הקיר בדיוק באותו האופן בו אתם מתכננים עיצוב של רצפה כפרית וחמימה או מודרנית ואלגנטית.

    למשל, ניתן לעצב חיפוי פרקט לקיר בסלון בגוונים בהירים ומוארים, מאחר וקיים ריבוי של סגנונות, טקסטורות וצבעים לחיפויי הקיר.

    פעמים רבות סובלים קירות הבית השונים משממון עיצובי. לא תמיד יש מספיק תמונות או אלמנטים כדי לקשט אותם, והם נותרים חדגוניים ומעט משעממים. עם חיפוי פרקט לקיר אתם בבת אחת מעשירים את נראות החדר, או החדרים, במיוחד בחדרים כמו סלון, מטבח וחדרי שינה, שמגע נוסף יעשיר את מראה החדר כולו, ויספק את האלמנט העיצובי שפעמים רבות חסר במרחבים אלו.

    ההמלצה היא לעשות שימוש בפרקט פולימרי, כדי להתגבר על בעיות רטיבות, במיוחד בקירות הפונים החוצה, או קירות המצויים בסביבה לחה. החיפוי הוא איכותי, חזק ועמיד לאורך זמן.

    איכות ויזואלית ופרקטית

    חיפוי פרקט לקיר הוא המילה האחרונה בעיצוב. מעצבי פנים רבים ממליצים על אופציה זו כאמצעי נוח וקל לשדרוג מראה קירות הבית וגם כאמצעי להסתיר קירות ישנים או סדוקים, ולשוות להם מראה עכשווי שיישמר לאורך זמן.

    תוספת של פרקט לקיר חיצוני תספק גם הגנה נוספת מפני חום/קור ותסייע לעמעם ולבודד את רעשי החוץ.

    עם חיפוי פרקט לקיר אתם תצליחו לייצר עניין ותשומת לב לחלל בו הוא מותקן, במיוחד אם התמקדתם בקיר אחד שימקד אליו את תשומת הלב, ויאפשר שילוב בין צבעים ומרקמים.

    התמורה מצדיקה את ההשקעה ואת המחיר

    בכל הנוגע לסוגיית המחיר של פרקט לקיר, חשוב להבין שהוא תלוי בגודל הקיר, סוג החיפוי הנבחר והסגנון העיצובי שלו. אנו יכולים להבטיח לכם מחירים הוגנים, ולהציג בפניכם את כל האופציות הקיימות, כדי להתאים את החיפוי המתאים ביותר עבורכם, גם מהפן התקציבי.

    באמצעות חיפוי פרקט לקיר, ניתן ליצור קיר כוח יפה ובולט בתקציב נמוך מאד יחסית שיקפיץ את החלל וישדרג אותו.

    זה הזמן להשקיע בעיצוב הבית ולתת לקירות את המענה המושלם והאיכותי ביותר שיחזיק לאורך זמן, פרקטית, ואף ויזואלית.

    בנוסף חיפוי פרקט לקיר יסייע בהפחתת רעשים ויתרום לבידוד תרמי של חום וקור.

    צרו עמנו קשר עוד היום ונציגינו, בארודור, ישמחו ללוות אתכם בתהליך בחירת חיפוי פרקט לקיר.