פרקט חזק ועמיד מאוד

פרקט רב שכבתי הוא פרקט שבנוי משכבות עץ אותן הדביקו בכיוונים מנוגדים. עובי שכבות העץ נע לרוב בין שישה מילימטר עד ל-2.5 מילימטר בלבד. העובי של הפרקט כולו מגיע לבין 14 מילימטר ועד ל-20 מילימטר. השכבות עשויות מעץ טבעי והפרקט כולו שומר על תכונות העץ מבחינת צורה, צבע, מרקם, קשיחות ועוד. העצים בהם משתמשים הם לרוב עץ אורן, עץ לבנה וסוגי עצים נוספים.

השאירו פרטים ויועץ מקצועי יחזור אליכם

    יתרונות לסוג פרקט רב שכבתי

    באמצעות שיטת ההרכבה הייחודית של פרקט רב שכבתי ניתן להגיע לפרקט עמיד ביותר. הפרקט יציב מאוד וכמעט ואינו מתעקם או משנה את צורתו באופן מעוות. כמו כן מחיר הפרקט הרב שכבתי זול ממחיר פרקטים אחרים כגון פרקט גושני.

    באיזה דרך ניתן להתקין את הפרקט?

    התקנת הפרקט יכולה להתבצע לרוב בשתי דרכים – התקנה צפה והתקנה בהדבקה. התקנה צפה זו התקנה בה הלוחות המרכיבים את הפרקט מודבקים זה לזה, או מחוברים זה לזה באופן אחר ואילו אין מדביקים את הפרקט לרצפה.

    מתקינים את לוחות הפרקט מעל לריצוף הקיים ולא מחברים אותם לרצפה. היתרון בהתקנה זו הוא במהירות בה ניתן להתקין את הפרקט וכן האפשרות להסיר את הפרקט במידה ורוצים בכך. אפשר לעשות זאת מעל להרבה מאוד סוגי ריצופים כגון ריצוף אבן, ריצוף קרמיקה, ריצוף של שטיח מקיר לקיר ועוד.

    התקנה בהדבקה

    התקנה זו ארוכה יותר, בדרך זו מדביקים למעשה את הפרקט לרצפה. יתרון לשיטה זו היא בבידוד הרעשים בזמן ההליכה על רצפת הפרקט. במידה ומעוניינים להתקין חימום תת רצפתי, יש צורך בהתקנה בהדבקה של הפרקט ולא ניתן להשתמש בהתקנה צפה.

    נשמח לעמוד לשירותכם!

    בכל הקשור לרצפת פרקט תלת שכבתי, ניתן לפנות לחברת ארודור לייעוץ, ליווי והתקנה. הדבר נכון עבור סוגי רצפות פרקט שונים, ביניהם פרקט עץ, פרקט סינטטי, פרקט פישבון, פרקט שעם ועוד.

    4.8/5 - (25 votes)