תודות למגוון ולהיצע הנרחב של ריצופי פרקט מסוגים שונים שקיימים כיום בשוק בישראל, ניתן לשדרג את המראה של הסלון, חדרי השינה, האמבטיה או חדרי העבודה במחירים שפויים של ממש. בשנים האחרונות, ניתנה לכולנו הזדמנות מסוימת לרכוש פרקטים ברמה מאד גבוהה מבלי להוציא על כך סכומי עתק.

חשוב לציין שבחירה בסוג נכון של פרקט לא רק עשויה לתרום לאווירה ולתחושה בביתנו, אלא גם במרוצת השנים יכולה לסייע לנו בחיסכון ובהוצאות מיותרות.

למה חשוב להתייחס בשעה שרוכשים משטחי פרקט לבית?

להלן מספר גורמים חשובים ומרכזיים שיש להתייחס אליהם במלוא הרצינות בשעה בה בוחרים פרקט לבית או למשרד. ראשית חשוב להגדיר את המטרות והיעדים של הפרקט, את הצרכים והשימושים העתידים שלו, אילו מבין סוגי הפרקט יכול לענות בצורה המקסימאלית עבור הצרכים המסוימים שלנו, לאיזה חלל מיועד הפרקט, ולבסוף יש להגדיר את מגבלות התקציב.

אולם אחד מהגורמים המכריעים ביותר במישור הכלכלי וכמובן על ההחלטה באופן כללי יהיה נעוץ בסוג של הפרקט.

סוגים שונים של פרקטים

ישנם כמה וכמה סוגים של פרקטים כיום, שניתן למצוא בשוק ובכללם, פרקטים מעץ טבעי ומלא, פרקטים עשויים מעץ רב שכבתי, פרקטים משעם, פרקטים סינתטיים או במילים אחרות פרקטים למינציה ועוד. על אף שהסוג האחרון הוא הסוג הזול ביותר ביחס לשאר הפרקטים שצוינו לעיל, עדיין מדובר בסוג המבוקש והאיכותי ביותר.

השאירו פרטים ויועץ מקצועי יחזור אליכם

    פרקט למינציה הינו פרקט אמין אשר טומן  בחובו לא מעט יתרונות ובמיוחד מצטיין ברמת עמידות גבוהה במיוחד בפני מים ועוד גורמים ותנאים שוחקים.

    לצפייה בגלריית פרקט למינציה שלנו לחץ כאן

    כיצד בנוי פרקט למינציה?

    שכבת הבסיס של פרקטים למינציה נעשית מחומר הנקרא HDF. חומר זה מורכב מכמה ששבים של עץ אשר נדחסו יחדיו והודבקו לאחר מכן. על החומר הזה ישנו ציפוי פולימרי שנראה כמו עץ ומעליו ציפוי לכה נוסף או ציפוי פלסטי. השכבה הזו מעניקה לסוג הפרקט הזה את החוזק והעמידות שלו שכן היא איננה חשופה לשחיקה ובלאי.

    פרקטים למינציה מצטיינים בנוסף ברמת עמידות גבוהה בפני נזקים ופגיעות דוגמת שריטות, לכלוכים ועוד. פרקט למינציה ניתן להרכבה מהירה ופשוטה ואיננו מחייב הדבקה.

    בדומה לפרקט מעץ טבעי אשר משרה בחלל אווירה ביתית וחמימה, גם פרקטים למינציה מסוגלים לייצר אווירה זו בין השאר בזכות המגוון העצום של הדוגמאות והצבעים בהם הם מגיעים. כתוצאה מכך ניתן לשלב אותם כמעט בכל חלל שהוא.