כיום, ניתן לעצב את הבית בדרכים ושיטות שונות ומגוונות, אולם אחת מהדרכים הבטוחות ביותר לעצב את הבית בצורה נכונה ומרשימה תיעשה על ידי הוספה ושילוב של משטחי פרקט מסוגננים, משטחים יותר יוקרתיים וייחודים של פרקטים.

בחירה נכונה בסוג של פרקטים, היא הצעד הראשון שלכם בשדרוג המראה והאווירה בחלל הפנימי בבית, בסלון, בחדרי השינה, בחדרי העבודה ובכל חדר שהוא. היתרון של משטחי ריצוף אלו נובע בין השאר מהברק הטבעי שלהם אשר משדר ומקרין פאר ויוקרה.

לפני שמתחילים : מה זה בכלל פרקט?

פרקט הוא בעצם רצפה שעשויה מעץ יוקרתי ונוח שאותו שמים במקום מרצפות שאותן אנו רגילים לראות בדרך כלל בכל בית או משרד. כיום פרקט נהיה דבר מאוד פופולארי בגלל מספר סיבות ויתרונות, כאשר מרביתן כוללות קודם כל את האסטטיות שבדבר, וכמובן את הנוחות כמו הבידוד מרעשים או לחילופין בידוד תרמי במידה ומדובר על בית הנמצא באזור קר במיוחד כמו בצפון ארץ ישראל וכדומה.

השאירו פרטים ויועץ מקצועי יחזור אליכם

    אילו סוגים של רצפות פרקט יכולים להתאים לך?

    בין הסוגים השונים של רצפת פרקט אותם תוכל למצוא אצלנו קיימים סוגי הפרקט הבאים:
    1. פרקט למינציה – פרקט סינטטי אשר נחשב לפרקט זול במיוחד אותו ניתן למצוא ברוב רשתות שיווק הפרקטים.
    2. פרקט עץ – בדרך כלל מדובר בפרקטים המיוצרים באירופה ונחשבים לפרקטים טובים ואיכותיים.
    3. פרקט שעם –  הפרקט האיכותי ביותר, בעל בידוד תרמי ואקוסטי יוצאים מן הכלל.

    כיצד להתאים פרקטים במסגרת העיצוב של הבית?

    להלן מספר עצות שימושיות לכל המעוניין לעצב את הבית בצורה האופטימאלית על ידי התקנה של משטחי פרקט. הטיפ הראשון שלנו אליכם הוא לדאוג לשילוב הפרקטים בחללים בלתי צפויים שיעוררו פליאה בקרב כל מי שיתבונן בהם.

    כך למשל רכישה של פרקטים מיוחדים לחלל הבית, מעבר לכך שצריכה להביא בחשבון את האיכות ורמת השחיקה של סוג הפרקט, חייבת גם להיעשות דרך שיקול רציני מאד על החלל שבו יותקן הפרקט.

    פרקטים מיוחדים ניתנים להתקנה במגוון רחב של אזורים כמו למשל, מדרגות ומפלסים, דלפקים שבבית, נישות קטנות בפינות של הבית ואפילו בחללים נסתרים מהעין. התקנה של פרקטים במקומות מפתיעים ובלתי קונבנציונאליים יכולה לסייע ביצירה של מראה רענן חיוני, חדשני ומקורי ובאופן כללי להוסיף גוון נהדר ליתר החללים שבבית. טיפ שני קשור בהתאמה בין סוג הפרקט שנרכש לבין הקירות והרצפה עצמה.

    פרקט בדוגמאות ובגוונים שונים

    זהו למעשה כלל ברזל במסגרת עיצוב פנים הבית. בשוק ניתן כיום למצוא דוגמאות רבות לחיפויי רצפה מסוגים שונים, ביניהם היצע נרחב ביותר של פרקטים לבית מסוגים שונים. הדבר שעליכם לקחת בחשבון הוא שלא כל פרקט שנראה מרשים במיוחד אכן מתאים בצורה המקסימאלית, אם לא המינימאלית, לנסיבות ולמאפיינים של הבית ובפרט למאפיינים של הקירות והרצפה. כך למשל אפשר למצוא בחנויות של פרקטים דוגמאות שונות שיכולות או להקטין את החלל או להגדילו לחלופין, זאת בעיקר בהתאם לגוון של משטח הפרקט.

     

    ככל שהגוון של הפרקט יהיה כהה יותר כך גם הוא ייצור אשליה שהחלל נראה קטן יותר ולהפך, משטחים בהירים יותר יכולים לייצר אווירה יותר פתוחה ומאווררת. מעבר לכך גורם משפיע נוסף על המראה של הבית הוא האופן שבו מותקנים משטחי הפרקט, על ידי שיטות התקנה מסוימות ניתן לייצר תחושה נכונה במרחב ולהקנות לחלל מראה מקורי ושונה.

    איפה לבחור לעצמך רצפת פרקט ?

    בשביל לבחור לעצמך רצפת פרקט בצורה הטובה ביותר שיש, הבחירה במקום שימכור לך את הפרקט ויעניק לך את השירות כמו שאתה רוצה זה הדבר הטוב ביותר. הבחירה העיקרית העומדת מולך זה האם ללכת לחנות שמשווקת פרקטים או לחילופין ללכת ליבואן שיכול להעניק לך מחירים זולים בהרבה לאותם פרקטים. אם בסופו של דבר אתה מחפש מחירים אטרקטיביים ושירות איכותי, הדרך תוביל אותך לארודור!

    אצלנו בארודור פרקטים תוכל ליהנות משירות של מלך מהרגע בו תיכנס לחנות ועד הרגע בו רצפת פרקט תותקן אצלך בבית. אנו מבינים כמה חשוב לך הפרקט וכמה הרכישה הנ"ל משמעותית עבורך. אצלנו תקבל גם הדרכה צמודה של הצוות המקצועי של החברה כיצד לנקות וכיצד לתחזק בצורה נכונה את הפרקט כדי שתוכל ליהנות מאריכות ימים של הפרקט אצלך בבית או במשרד.

    צור קשר עם המומחים של ארודור בטלפון 08-6586588