בבואנו לחפש ריצוף לחדר השינה, עליו לענות למספר קריטריונים: רצפת חדר השינה צריכה להיות נעימה לרגליים יחפות, יפה למראה, עמידה ומתאימה לשאר העיצוב בחדר, עליה להקרין חמימות מרגיעה ולהשלים את העיצוב האינטימי. פרקט לחדר שינה עונה בהצלחה על כל הדרישות הללו.

השאירו פרטים ויועץ מקצועי יחזור אליכם

    מדוע כדאי לבחור פרקט לחדר שינה הורים?

    • חמימות ושקט – חדר השינה הוא מקום שצריך לעטוף אותנו ברוגע ובנינוחות. בידוד תרמי ואקוסטי יתרמו מאוד לחוויה הזו. כל סוגי הפרקט מעניקים בידוד מסוים, אך אם מה הבידוד בחדר השינה חשוב לכם חשוב שתדעו כי פרקט מעץ מלא יספק בידוד תרמי טוב יותר מפרקט למינציה או מפרקט רב שכבתי, ואילו פרקט שעם יעניק לכם גם בידוד אקוסטי איכותי, שיעזור לשמור על שקט בחדר השינה.
    • מדרך נעים לרגל היחפה – כל הפרקטים יספקו מדרך נעים לכפות הרגליים שלכם. יחד עם זאת פרקט שעם הוא בעל האלסטיות והרכות הגדולה ביותר. כיוון שהוא גם אנטי-סטטי, הוא לא יטעין את גופכם בחשמל מיותר ויעניק לכם תחושה נעימה. גם פרקט מעץ מלא יספק תחושת דריכה מפנקת.
    • שחיקה ועמידות – חדר השינה פחות מועד לפורענויות כמו כתמי שתייה, סימנים של גרירת רהיטים וילדים משתוללים. לכן אם התקציב מוגבל, ניתן להסתפק בפרקט בדרגת שחיקה AC4 כאשר רוכשים פרקטים לחדר שינה. מנגד, מכיוון שהסיכון לפגיעה בעץ קטן יותר, חדר שינה זוגי הוא אחד המקומות המועדפים לריצוף פרקט עץ מלא.
    • עיצוב ומראה – ההמלצה היא לבחור צבעים לחדר שינה שיקנו תחושה של רוגע ורומנטיקה. לכן מומלץ לרצף את חדר השינה בגוונים בינוניים – לא בהירים או כהים מדי. גווני האמצע יעניקו לחדר חמימות ואיזון. מכיוון שחברת ארודור היא יבואנית פרקטים, תוכלו למצוא בחנות שלנו מגוון רחב של גוונים וטקסטורות עבור כל סוגי הפרקטים.
    • קרבה לשירותים ולאמבטיה –מגע ממושך של מים בפרקט עלול לגרום להתנפחות ולקלקול של הפרקט. לכן, אם יש לכם חדר שירותים ואמבטיה בתוך חדר השינה, כדאי לדאוג לתשתית מתאימה או לבחור בפרקט שעם.
    • תחזוקה– את כל הפרקטים קל מאוד לנקות: סמרטוט לח פעם בשבוע ישמור על הפרקט נקי, אך מומלץ לשאוב או לטאטא לפני כן.
    • האפשרות להתחדש – אם אתם אוהבים להתחדש אחת לכמה שנים, כדאי שתשקלו את פרקט למינציה המאפשר פירוק והרכבה פשוטים בהרכבה צפה ואפילו בעשייה עצמית. מנגד, אם מדובר בבית שלכם, בו אתם מתכוונים לגור לטווח ארוך, השקעה בפרקט עץ מלא לחדר הורים יכולה להיות משתלמת גם כן, שכן ניתן לחדש את פניו באמצעות ליטוש.

    אילו סוגי פרקטים מתאימים לחדר הורים זוגי?

    אצלנו בארודור תוכלו למצוא את ארבעת סוגי הפרקטיים העיקריים – פרקט עץ מלא (גושני), פרקט עץ רב שכבתי, פרקט למינציה ופרקט שעם. לכל אחד מהם יתרונות שונים.

    • פרקט מעץ מלא (גושני) – מדובר בקורות עץ מלא, הנותנות לכם את הדבר האמתי. העץ המלא עמיד לאורך שנים ארוכות מאוד, הוא חומר נושם המשתבח עם הזמן, ממש כמו יין. הוא יקבל גוונים חדשים ויעשיר את המראה שלו. הוא מספק בידוד תרמי, כך כשגם שהרוח מצליפה בחוץ, פרקט לחדר השינה העשוי עץ מלא נשאר נעים למגע כף הרגל החשופה. והוא תמיד יעניק לכם את ההרגשה של צימר יוקרתי. לקריאה נוספת על פרקט עץ, לחצו כאן.
    • פרקט עץ רב שכבתי – השכבה העליונה של פרקט זה היא עץ איכותי מלא. השכבות שמתחתיה עשויות חיבור של סוגי עץ שונים. העץ המלא בשכבה העליונה מעניק לכם את היתרונות של מראה עץ טבעי במחיר זול יותר מפרקט מעץ מלא.
    • פרקט למינציה – פרקט זה עשוי משכבות של חומרים שונים: עץ דחוס, נייר צילום איכותי במיוחד המדמה את מראה העץ המלא ושכבת לכה עמידה. כיום, סוג הפרקט הזה כה איכותי, שאפילו למומחים קשה להבחין בעין בין פרקט מעץ מלא לפרקט למינציה. בשל החומרים ממנו הוא עשוי – פרקט למינציה הוא אפשרות משתלמת יותר לחדר השינה, בלי שתוותרו על מראה עשיר וטבעי של עץ מלא.
    • פרקט שעם – חומר אקולוגי וטבעי, שמעצבים רבים בוחרים בו לריצוף חללי מגורים. הוא בעל מראה עשיר ומגיע במגוון סגנונות עיצוב. הוא מקנה אווירה חמימה ונעימה לחדר השינה והוא גם מבודד תרמי ואקוסטי ובעל תכונות אנטי-סטטיות ואנטי-בקטריאליות באופן טבעי. למידע נוסף על פרקט שעם, לחצו כאן.

    בואו לעצב איתנו את ריצוף חדר השינה שלכם

    באולם התצוגה שלנו בארודור תוכלו להתרשם בעצמכם ממגוון האפשרויות של החומרים והעיצובים עבור פרקט לחדר השינה שלכם.

    כיוון שבחירת הפרקט קשורה לצרכים ולתקציב שלכם, חשוב לנו שתהיו בטוחים שבחרתם נכון. אנו נעבור אתכם ביחד על כל השיקולים – העיצוביים והכלכליים, נחשב חישובים, נדריך אתכם מה הכמות הנכונה הנדרשת לכם, נדריך אתכם כיצד להתקין לבד או נשדך לכם מתקין פרקטים משלנו. כל זאת כדי שתהיו מרוצים מהבחירה שלכם גם בעוד שנים ארוכות.

    4.4/5 - (34 votes)