מחפשים פרקטים במרכז או בתל אביב? תנו לנו להציע לכם הצעה שאי אפשר לסרב לה!

גרים באיזור תל אביב, גוש דן והמרכז? אתם יכולים לחפש פרקטים בתל אביב הפקוקה ולחפש חניה שעה, או לשלם מחירים גבוהים במרכז קניות יוקרתי.

או שאתם יכולים להכנס לרכב, להקליד "ארודור" בווייז, ולהגיע תוך 15 דקות, לאולם התצוגה הענק שלנו ביבנה, בו תוכלו למצוא מגוון פרקטים איכותיים, במחירי יבואן, עם התקנה מהירה ואדיבה, אחריות ושירות.

בנסיעה של רבע שעה מאזור תל אביב והמרכז, תוכלו להשיג פרקטים בזול ובאיכות הטובה ביותר. המחיר הנמוך שאתם מקבלים נובע לא רק מכך שאין מתווך באמצע שצריך להרוויח, אלא גם בשל הפער ביוקר המחייה והסכומים המטורפים שעסקים נאלצים לשלם על שכירות בגוש דן.

השאירו פרטים ויועץ מקצועי יחזור אליכם

    איכות לפני הכול

    כאן המקום להזכיר שארודור מייבאת את הפרקטים האיכותיים ביותר מהחברות הידועות בעולם ובסטנדרטים גבוהים מזה יותר מ-20 שנה. בארודור תוכלו למצוא פרקטים מעץ, פרקטים רב שכבתיים ותלת שכבתיים, למינציה ואף פרקטים משעם, וכל זאת במגוון של דוגמאות וצבעים.

    בתוך אולם התצוגה הגדול שלנו תוכלו להתרשם מכל הפרקטים האלו ולקבל עצות מהצוות המקצועי ועתיר הניסיון שיעזור לכם לבחור את הפרקט שהכי מתאים לתקציב שיש לכם, לסגנון שאתם מחפשים ולצורך הספציפי (סלון, חדר ילדים, חדר שינה וכו'). אנחנו משוכנעים שלאחר שתגיעו אלינו, לא תרצו לקנות משום מקום אחר.

    הבחירה בפרקט איכותי תשמש אתכם במשך שנים ולכן המאמץ הקצת יותר גדול שאתם עושים עכשיו ישתלם לכם מאוד בטווח הארוך.

    התקנת הפרקט

    חברת ארודור מבצעת התקנת פרקטים בתל אביב ובישובים אחרים באזור המרכז. המתקינים המקצועיים שלנו יגיעו עד לביתכם ויתקינו את הפרקט בשיטה המתאימה (ההבדל בשיטת ההתקנה נובעת לא רק מסוג הפרקט, אלא גם מתנאי השטח ומצב הרצפה). הפרקטים שתקנו מאתנו יחזיקו מעמד במשך שנים רבות ואנחנו כמובן נעניק לכם אחריות מלאה על הפרקטים.

    אלא אם קניתם חבילה בודדת של פרקטים, כנראה שתצטרכו שנשלח אליכם את הפרקטים. זו עוד סיבה שבגללה לא משנה האם חנות הפרקטים ממנה תקנו נמצאת בתל אביב או לא, אלא מה שיותר משנה הוא האמינות ומהירות השירות השלה.

    אנחנו בארודור משתדלים לשחרר את ההזמנות מהר ככל האפשר ולתאם את ההתקנה על ידי מתקין פרקטים מקצועי תוך מספר ימי עבודה ספורים.

    יש לכם שאלות? צרו איתנו קשר בטלפון 08-6586588 או בטופס ונענה לכם בהקדם

    4.9/5 - (21 votes)