חיפוי שעם לקיר – השדרוג האמיתי לקיר שלכם

חיפוי שעם לקיר תוצרת חברת Corkribas הוא בחירה של מעצבים רבים כיוון שהוא מספק יופי, נוחות, פונקציונליות, ועמידות בהתקנה פשוטה, גם באופן עצמאי.

חיפוי השעם לקיר הינו פתרון אולטימטיבי מחומר ידידותי, נוח להתקנה ואף זול. עיצוב הבית עובר תהפוכות עם חידושים רבים בתחום, אך יש קלאסיקות שיישארו לנצח. חברת ארודור גאה להציג לכם את כל מה שרציתם לדעת על חיפוי שעם לקיר, והאופן בו הבית או המשרד שלכם יקבלו מימד אחר לגמרי.

מהו חיפוי שעם לקיר?

מדובר בחיפוי לקיר, העשוי קליפת עץ אלון השעם, שייצרו מתבצע בתהליך הסרת הקליפה העץ אינו נפגע והסרת הקליפה היא אף חיונית להמשך חייו ולכן השעם נחשב אקולוגי. תכונות השעם הן גם אנטי סטטיות והיפו אלרגניות, כך שאם ישנם אנשים או ילדים הסובלים מסוגים שונים של רגישויות, חיפוי שעם הוא הפתרון המושלם עבורם.

חיפוי שעם לקיר הוא בחירתם של מעצבים רבים מאחר ויש בו תכונות ומאפיינים רבים שנותנים מענה איכותי, יפה ונוח ליצירת חללים מעוצבים.

התוצאה המתקבלת היא של מראה חם, טבעי ועשיר וזאת בנוסף לפונקציונליות והאלסטיות הרבה של החומר, המאפשרת תלייה קלה של תמונות והודעות מבלי לפגוע במרקם האריחים.


לצפייה בקטלוג הדגמים – לחצו כאן


 

השאירו פרטים ויועץ מקצועי יחזור אליכם

    קיר שעם – שילוב של יופי ופונקציונליות

    קיר שעם מרחיב את אפשרויות עיצוב הבית או המשרד. עלותו הנמוכה ביחס לפתרונות חיפוי אחרים, עמידותו הרבה לאורך זמן וקלות ההתקנה שלו, מאפשרים לרבים ליהנות מחלל מעוצב להפליא, נעים לעין וחמים.

    אופציות העיצוב עם שעם דקורטיבי לביצוע חיפוי קירות הן רבות ומגוונות:

    • הסתרת קירות סדוקים או מתקלפים: אריחי שעם, במגוון גדלים, דגמים וצורות הם פתרון מהיר, יעיל וזול להסתרת קירות ישנים. הציפוי מעניק מימד אחר לגמרי לקיר, והופך אותו בתוך זמן קצר לקיר בעל מראה יוקרתי ועשיר.
    • התקנת אריחי שעם כמסעד למיטה: פתרון אלגנטי לחדרי שינה בהם אין למיטה גב, או מסעד, עליו אפשר להישען. עם ציפוי שעם תקבלו גם ראש מיטה נעים שאפשר להישען עליו, גם מראה ייחודי לחדר השינה וגם תחושת חמימות ונעימות.
    • אריחי שעם בסלון: פתרון עיצובי מיוחד להדגשת אחד הקירות בסלון וליצירת מראה אלגנטי, נקי ואחיד. מתאים מאד גם בחדרי ילדים, בשל האלסטיות הרבה של האריחים השומרים על צורתם המקורית גם אחרי משחק ו"השתוללות" של הילדים.
    • אריחי שעם במשרד או חדר הישיבות: מושלם ליצירת מראה נקי ואחיד, ניתן גם להתאים את האריח כלוח שעם שעליו ניתן לנעוץ על הקיר מזכרים, ניירת וכדומה וליהנות מפונקציונליות רבה במשרד.

    יתרונות נוספים של אריחי שעם לקיר

    ישנם פתרונות עיצוביים רבים לקירות, אולם היתרונות של חיפויי שעם הם רבים ביחס לפתרונות אחרים:

    בידוד תרמי – השעם הוא חומר הידוע בתכונות הבידוד שלו – מושלם לשמירה על הטמפרטורה מבלי שהחום או הקור "יברחו" החוצה, מה שיכול לסייע בחסכון בעלויות הקירור או החימום של החלל.

    בידוד אקוסטי – חיפוי שעם לקיר יעיל בבידוד רעשים ולכן נעשה בו שימוש רב בחדרי מוזיקה ואולפני הקלטות. בנוסף, חיפוי שעם לקיר יעיל גם בתוך הבית למניעת רעשים מבחוץ או מחדרי הילדים.

    שמירה על הקיר – חיפוי שעם לקיר מסייע בהגנה מלאה על הקירות. שריטות, רטיבות, לכלוך ושפשופים ימנעו כאשר נכסה בשעם. השעם הוא חומר שנשמר בצורתו המקורית לאורך זמן וללא סימני בלאי.

    פתרון אקולוגי – כאמור, שעם הוא חומר המופק מקליפת העץ, כאשר העץ אינו נפגע מתהליך היצור. יתרה מכך, הקליפה הטבעית של העץ מספקת מגוון עשיר ויפהפה של צבעים ומרקמים, שרק מעשירים את האפשרויות הבחירה.

    עלויות – ביחס לחיפויים מחומרים אחרים, שעם הוא חומר זול למדי. ניתן להוזיל עוד יותר את העלויות ולהתקינו עצמאית ובכך לחסוך בעלויות ההתקנה.

    מהפך עיצובי – כיום, השעם הוא בחירתם של מעצבים רבים, בשל הנופך הייחודי שהוא מוסיף לקירות הבית או העסק. חיפויי השעם לקיר מספקים מראה מהודר מחד וחמים ומזמין מאידך ולכן הוא הבחירה המועדפת על מעצבי פנים שמעריכים את הנוחות והפונקציונליות  לצד חומר יפה להפליא. ניתן לשלבו בעיצוב כפרי מחד ומודרני מאידך.

    טפט שעם עבה

    טפט שעם המגיע בצורות שונות הוא חלק ממגוון רחב של עיצובים שאנו מספקים. חברת ארודור – פרקטים ושעם מזמינה אתכם להתרשם מהמגוון העיצובי הרחב של טפט שעם ואריחי השעם השונים.

    חברתנו היא היבואן הרשמי של דגמי חברת Corksribas ואנו מייבאים דגמים לכל מטרה ובגדלים שונים ובמחירים משתלמים מאד. מאחר ואין פערי תיווך אנו מתחייבים למחירים נמוכים ונוחים ולהספקה מיידית של כל המגוון ממלאי החברה.

    מחיר קיר שעם

    מחירו של קיר שעם נקבע בהתאם לסוג השעם שבחרתם, צבעו, עיצובו וגודל האריחים המבוקש, כאשר כאמור, המחיר הוא מראש נמוך יותר מכל פתרון עיצובי אחר שקיים היום בשוק.

    עלות אריחי השעם יכולה להיות זולה עוד יותר אם תבחרו להתקין את הטפט בעצמכם.

    טיפ: איך מדביקים שעם על הקיר?

    הדבקת שעם על קיר הינה קלה ופשוטה, בין היתר בזכות משקלם הקל של אריחי השעם, כך שאין בעיית משקל או חשש שהאריחים יישברו במהלך ההתקנה. לכל האריחים מצורפות הנחיות והסברים על אופן ההתקנה ולנוחיותכם תוכלו להעזר בסרטון הבא הממחיש את ההתקנה צעד אחר צעד:

    אריחי השעם לקיר מגיעים בעובי של 3 מ"מ ועד 3 ס"מ. טפט שעם עבה הוא ללא ספק הבחירה הטבעית והנכונה לעיצוב חללים בביתכם או בבית העסק.

    אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר, להתרשם מהמגוון היפהפה והאיכותי של חיפוי שעם לקיר ולקבל ייעוץ והכוונה להתאמת החיפוי המתאים ביותר לכם, לצרכיכם ולתקציבכם.

    רוצים לדעת ולראות עוד? לחצו כאן לצפייה בקטלוג החיפויים שלנו!

    מידות אריחי השעם בקטלוג הדגמים בתמונות 1-18, הן:

    600mm x 300mm x 3mm.

    לגלריית תמונות חיפויי שעם – לחצו כאן


    יש לכם עוד שאלות? ארודור כאן בשבילכם! צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם לבחור את קיר השעם המשולם עבורכם. התקשרו כעת 08-6586588


    3.6/5 - (121 votes)